Prijava za polaganje prijemnog ispita za specijalizovana odeljenja (računarsko, sportsko...) Potvrda o ostvarenim sportskim rezultatima Individualno praćenje postignuća učenika Gimnazijska jezička razglednica Raspored za profesore II i IV razreda Raspored profesora I i III razreda Raspored zvonjenja Učenici prvog razreda društveno-jezičkog smera 21/22.g. Pravilna upotreba zaštitnih maski (LINK) Preporuke za prevenciju COVID19 Preporuke za decu - COVID19 Simptomi COVID19 Kontakti instituta, zavoda za javno zdravlje,škole Uputstvo o merama zaštite Prijava za upis učenika u srednju školu Izborni paketi za prvi razred Primeri dozvoljenih kalkulatora za prijemni ispit Sportsko odeljenje u Užičkoj gimnaziji Obaveštenje za učenika o učenju na daljinu Enjoy the Journey Evidencija drustveno-korisnog rada DKR - saglasnost za roditelje DKR - obavestenje za roditelje Zašto upisati računarsko odeljenje Obrazac za individualno praćenje ponašanja učenika Bodovanje strucnog usavrsavanja 18/19.godina Izvestaj o strucnom usavrsavanju - obrazac Lista za pracenje casova nastavnika Latinski rečnik Raspored zvonjenja Uputstvo za pisanje maturskog rada Šablon za maturski rad Fondacija Života Vranić Standardi kompetencija SU licni plan SU


JUN092021
Trapped
kategorija: Aktuelnosti u školi

U zbirci mini saga od sto reči izdavačke kuće 'Young Writers' iz Velike Britanije pod nazivom 'Trapped' ('U zamci'), objavljeni su i radovi Anastasije Prodanović III1, Lene LazarevićIII1, Anđele Trebješanin III1, Nevene Milutinović III2, Zorane Aćimović III6 i Jovane Jokić III6. Autori priča u ovoj zbirci su, pored učenika iz Velike Britanije i Srbije, i deca iz Holandije, Vijetnama, SAD-a i Singapura.

Autor: Svetlana Gavrilović






25. jul. Pestalozzi 2022.
05. jul. Rezultati DSD ispita
24. jun. Obeležavanje Dana Republike Italije
21. jun. Gimnazijalci u operi
06. jun. DELF ispiti
01. jun. Izložba
31. maj. eTwinning projekti - završne aktivnosti
25. maj. Konačni rezultati prijemnog ispit za Odeljenje učenika sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku